keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Nollasta sataan

Kävelymatka päiväkodista kotiin 1 km.
Matkaan käytetty aika 55 min.
Matkanvarren leikkipuistoista tutkittiin 2/3.
Oksamiekkoja 3 kpl.
Vesilätäköitä 5 kpl.

3v: Saanko mennä vesilätäkköön?
Ä: Saat.
3v: Katso miten paljon vaahteranlehtiä! Ainakin sata!
Ä: Niinpä on. Katsopas noita keltaisia, ja tuota punaista vaahteraa. Upea!
3v: Mä rakastan vaahteranlehtiä!


3v: Mitä nämä kepit ovat?
Ä: Ehkä siihen tulee uusi tie. Leveämpi pyörätie.
3v: MÄ EN HALUU uutta tietä!!! Ihan tyhmää!!


Ä: Älä juokse auton alle! Odotetaan, että auto menee ensin!
3v: MÄ HALUUN juosta auton alle, että pääsen toiselle puolelle tietä!
Ä: Se sattuu aika paljon, kun sä et ole mikään supermies...
3v: Eipäs satu. Mä olen transformeri. Milloin musta äiti tulee transformeri ja voin heitellä autoja?
Ä: Ei susta tuu, kun sä olet ihminen. (Naama alkaa taas vääntyä) … mutta aina voi leikkiä olevansa transformeri.
3v: MÄ HALUUN kellon!
Ä:???
3v: MÄ HALUUN kellon. Oman. Pienen.
Ä: Jos mä lainaan jonkun omistani?
3v: EIKU OMAN! Keltaisen. Sopivan. (Kyyneleitä)

….

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti